埃森哲2022年生物制药技术愿景( 英文 29页)

    2022-08-29

埃森哲2022年生物制药技术愿景( 英文 29页)


生物制药已经永远改变了。

在过去十年中,生物制药经历了广泛的创新驱动转型。 COVID-19 大流行尤其加快了变革的步伐,跨越了从药物发现到开发再到患者旅程的整个生态系统。随着元界技术的引入,生物制药可以继续为所有利益相关者创造强大、有意义的体验。

想象一个世界,患者的旅程从疾病预防或风险预测开始,而不是从诊断开始。一个可以在数字孪生而不是生物上进行产品测试的世界。

我们将元宇宙视为一个明确且当前的优先事项,生物制药领导者必须做好准备。生物制药公司将需要考虑如何调整其业务,以适应快速出现的能力、用例、技术和经验。鉴于它对全人类福祉的重要性,我们必须抓住 元宇宙世界 的机会,确保以责任为核心来发展它。从数据所有权到包容性和多样性,再到可持续性,再到安全和人身安全,工作现在就开始了。



Accenture has identified four key technology trends for 2022, and in this report, we provide a customized view of how they apply to biopharmaceutical companies.

WebMe

Illustrates how the internet is being reimagined with the metaverse as an experience layer and Web3 as a new distributed data layer. In the metaverse, rather than viewing digital content, people will be present with it. With Web3, data will move with the person and not the platform.

Programmable World

Tracks how technology is being threaded through our physical environments in three layers: connected, experiential and material. 5G, ambient computing, augmented reality, 3D printing and smart materials are converging in sophisticated ways, turning the physical world into an environment that is as smart, customizable and as programmable as the digital one.

The Unreal

Explores the ‘unreal’ qualities that are becoming intrinsic to artificial intelligence, and even data, making the synthetic seem passably authentic. Synthetic data and synthetic content can be both helpful and harmful, so we must look through a continuous lens of verifying authenticity.

Computing the Impossible

Outlines the outer limit of what is computationally possible as a new class of computing machines emerge with a new curve of compute capability to tackle grand challenges that once seemed insurmountable.


埃森哲确定了 2022 年的四个关键技术趋势,在本报告中,我们提供了它们如何应用于生物制药公司的定制视图。

WebMe

说明互联网是如何被重新构想的,将元节作为体验层,将 Web3 作为新的分布式数据层。在元宇宙中,人们不会观看数字内容,而是会与它一起出现。使用 Web3,数据将随人而不是平台移动。

可编程世界

跟踪技术如何在三层中贯穿我们的物理环境:连接、体验和材料。 5G、环境计算、增强现实、3D 打印和智能材料正以复杂的方式融合在一起,将物理世界转变为与数字环境一样智能、可定制和可编程的环境。

虚拟

探索人工智能甚至数据所固有的“不真实”品质,使合成看起来相当真实。合成数据和合成内容既有益也有害,因此我们必须通过不断的视角来验证真实性。

计算不可能

概述了计算能力的外部极限,因为新型计算机具有新的计算能力曲线,以应对曾经似乎无法克服的巨大挑战。


[报告关键词]:   生物制药  
合作共赢,共创未来

需要行业分析相关资料和报告?

每年为数千个企事业和个人提供专业化服务;量身定制你需要的行业分析的资料和报告

相信我们!企业客户遍及全球,提供政府部门、生产制造企业、物流企业、快消品行业专业化咨询服务;个人客户可以提供各类经济管理资料、商业计划、PPT、MBA/EMBA论文指导等。

点此填写您的需求

15+年的经验,值得信赖

可以QQ联系我们:896161733;也可以电话:18121118831

**涉及个人信息严格保密,敬请放心

商务服务

可以微信或者电话联系:18121118831

商业计划书

商务文档撰写

提供商业计划书、投资计划书咨询、撰写和指导

点击查看详细

可行性研究报告

商务咨询业务

服务企业、政府和投资者,提供各个产业可行性研究报告撰写和咨询服务

点击查看详细

物流产业园区规划

商务咨询业务

为企业提供物流园区规划咨询,包括市场调研、可行性、总体战略和运营规划等等

点击查看详细

PPT设计制作

商务PPT制作

商业计划书是一份全方位的项目计划,它从企业内部的人员、制度、管理以及企业的产品、营销、市场等各个方面对即将展开的商业项目进行可行性分析(包含论文PPT)。

点击查看详细